pühapäev, 18. aprill 2010

Märgid elust.


Vaadelgem mis toimub meie ümber. Vaadake üksteist ja vaadake inimesi , kes teiega räägivad. Leidke mingi tähendus neist. Meile antakse pidevalt signaale , mida tuleks järgida. Pole mõtted kangekaelselt jälgida lihtsald kitsast elujada. Elu on huvitavam, kui see esialgu tundub. Avage oma silmad. Iga negatiivne seik on vajalik, et valmistuda positiivseks. Kasutage oma vaimujõudu ja see töötab. Nautige elu ka siis kui see on grap ja crack ja oodake paremat hetke, tehes ise selleks ka ponnistusi. Ärge lükkake oma õnne edasi. Üks väga raske teema siiski on: kuidas saada hakkama negatiivsete inimestega, kui nendega suhtumine pole välditav. Olen ise katsetanud sisemise rahu põhimõtteid. Kuid tulemus ei ole päris see , mida sooviks. Inimesed nüüd on veel vihasemad, kuna polnud ühtegi minu sõna, mis oleks neist välja toonud selle mida nad soovisid- näidata koht mulle kätte. Teatud kohtades oleks võibolla vajalik allaheitlikus.

Mulle meeldivad järgmised read:

Kõigepealt olin suremas soovist

lõpetada keskkool ja astuda ülikooli.

Ja seejärel olin suremas soovist lõpetada ülikool ja asuda tööle.

Ja seejärel olin suremas soovist abielluda ja saada lapsi.

Ja seejärel olin suremas soovist, et mu lapsed kasvaksid

suuremaks ning ma võiksin tagasi tööle minna.

Ja seejärel olin suremas soovist jääda pensionile.

Ja nüüd olen ma suremas ... ning mõistan äkki,

et olen unustanud elada.

(tundamatu autor)



Ärge unustage oma õnne. Elul on nii palju külgi. Kool, haridus , töö , lapsed on ülimalt tähtsad, kuid ärge pange õnne selle pärast kaalule. Muideks õnnelik inimene on terve inimene. Terve inimene on võimeline kõigeks.



Kommentaare ei ole: