neljapäev, 18. detsember 2008

Kes ma tahan olla


Mõtlesin, et mõtisklen, kes ma olen, t
õepoolesat kes ma olen. Aeg on lühike ja mõõtmatu ja inimene on ainult tillukese osa sellest aja avardumise teljest. Ma leian ela tänases kuid arvesta homset. Ole avar ja sõbralik. Kuid need kes ikka peedistavad sind, peedista vastu. Need kes peavad sind sõbraks, tee kindlaks kui sõbrad nad ikka on ja need kes jäävad sõelale-need on tõelised sõbrad. Raske ei tähenda ilmtingimata võimatud. Ühte asja tuleb õppida,vähem rääkimist. Massist erineda on lahe. Nimetan seda diffrentlikuks maailmavaateks. Õpin olema selline.  Aju ja süda töötavad koos pagana hästi. Muusika paneb mõtlema ja tundma (aju ja süda) Hädaldamine pole ilus. Distsipliin on teatud ulatuses vajalik. Linnas elamine on lahe, kuid urbanistlik mõtteviis sakib-tahaks maale. Mõtlemine homsesse teeb murelikuks aga paneb tegutsema.

Kommentaare ei ole: