kolmapäev, 25. juuni 2008

Jaanipäeva muljed


Jaanipäev toimus meil vihmatõttu Larkfieldi ühikas Dublini Ülikoolis. Jaanipäev algas Grey Goose vodkaga. Mina jõin muidugi ainult õlut. Madaam Urve oli kokanud sedasi, et laud oli lookas. Süüa võis kana ja liha ja kõike paremat. Eestlstele omaselt ei saanud pidu algul hoogu sisse, kuid minu arvates jäigi hoog sisse saamata. Samas tuleb arvestada dilemmaga, et iga pidu on niisugune, milliseks sa selle peo ise mõtled. Kõik algul sõid kõvasti, sest söök oli tõesti maitsev. Seejäräel asuti murumänge mängima. Mängiti ja oli väga tore neil ,kes muidugi osa võtsid. Mul endal ei olnud pointi ning mina osa ei võtnud. Sirje korteris oli kaks tuba, millest ühes toimus jalgpalli fännide arutelu ja vaatamine . Mängisid ju Venemaa ja Holland. Kahjuks kaotas Holland ning mõnel mehel tõi see isegi pisara silma. Siis me mängisime teises toas twisterit. See oli selline kreisi mäng, kus tuli igatpidi väänata ennast. Kuid kuidagi õnnestus mul see mäng võita. Aga õlu ei tahtnud kuidagi istuda, sest purju mul juua ennast ei õnnestunud. Enne hakkas õlu vastu ning viina juua enam ei tahtnud.Pealegi oli mul järgmine päev tööpäev. Seejärel mängisime Aliast. Urve ja Timu olid paaris. Mina olin koos Teeduga. Kahjuks me kaotasime , kuna olen väga halb selgitaja ja seletaja. Sellegipoolest oli meil lõbus, kuna Timu hakkas ära vajuma ning seletamine vajus erakordselt pikale ning peale Sirje polnudki keegi võimeline seda ära arvama.

Kommentaare ei ole: